Hola Fellas


Hello, let me know something about you :D

Chat Here


Big Claps


skins by : Simple | Grey
photo : weheartit

I was too obsessed with skate♥
Selasa, 10 April 2012 | 0 comments
Assalamualaikum
Hi, Natasha here :)
Tasha nak story ni mehh dekat sikit.
Haha, okay btw Tasha tak tahu sejak bila Tasha minat gila dengan skate ni.
Tibatiba datang ilham nak main skate, main je la :)
So, saya main bukan nak menunjuk yg saya ni budak skate.
But memang excited nak belajar.
Okayokay btw saya dah pandai main ollie :D
Tapi tak berapa menjadi sangat, maklum la baru belajar katakan.
Ehh, tngk gmbr bawa ni deck titew lawa kannn :*
Saya baru belajar, siapa yg boleh ajar kan saya dengan lebih
Saya baru belajar :/ . So tak pandai basic manual semua ni.
Kalau siapa yg pandai ajar kan la saya :)
Ollie pun tak berape jadi :(
Okay that all for today :)
Bye.
Assalamualaikum .